HTML

Forex, avagy hogyan bukjunk sok pénzt, ügyesen.

Játékpénzes forexelés

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Vers, kussolj kérlek!

2010.10.20. 19:33 szbence

   

Ez egy faszság,
az az igazság.

Betiltanám a picsába,
s követ kötnék az összes zsidó faszára.

Ki ezt kitalálta,
annak kicsi lehetett A önbizalma.

Tényleg nem értem kinek jó ez az egész,
az én pénzem nagy részét már megette a penész.

EUR/USD felmegy, aztán le,
bár ez, pénzemnek már mindegy.
Szarás előtt a gatyámat sem veszem le,
összeszarozom az ingem.

Öregapám büszke lenne rám,
hogy ilyen kis rímet faragtam tralalám.
Ő volt az aki fingon, szaron viccelődött,
a rokonság meg a nevetéstől hörgött.

Kis szösszenetem befejezem,
Pénzemet meg eltemetem.

Jó mélyre,
hogy az ördög dugja fel a seggébe.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stoploss.blog.hu/api/trackback/id/tr482386838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása